Цілодобово

095 35 647 39

Чат

Кременчук / ЧАПИ

Часті Запитання

Категорії
Про UFood
Реєстрація
Замовлення / Ресторани
Оплата
Знижки / Акції
Що таке UFood, і як це працює?
UFood - це веб система, що надає Вам швидкий, легкий і надійний спосіб замовити їжу з ресторанів у Вашому місті.
Чому варто замовляти через UFood?
Немає простіше способу пошуку ресторану та оформлення замовлення у Вашому місті! Для Вас на UFood зібрані сотні ресторанів по всій Україні. Більше не потрібно витрачати час і гроші на дзвінки для оформлення замовлення. Послуга абсолютно безкоштовна, всі ціни дорівнюють цінам ресторанів..

Крім того, Ви можете економити з різними акціями та спеціальними пропозиціями ресторанів, представленими ексклюзивно на UFood.
Чи обов'язково реєструватися, щоб оформити замовлення?
Реєструватися не обов'язково! Ви можете оформити замовлення без реєстрації, але після реєстрації оформляти замовлення набагато простіше, адже Вам не потрібно буде заповнювати деталі доставки знову і знову.
До того ж, у Вас з'явиться можливість оформляти замовлення з додатковою знижкою клієнта!
Як зареєструватися?
Дуже просто. Відкрийте форму реєстрації кліком на кнопку Вхід / Реєстрація у верхньому правому куті сайту, заповніть поля e-mail і пароль - і Ви зареєстровані!
Після цього Ви можете перейти в особистий кабінет і додати адреси доставки та інші дані.
У чому переваги реєстрації?
Проста і швидка реєстрація надає ряд переваг:

1. У Вас з'явиться можливість оформляти замовлення з додатковою знижкою клієнта на меню ресторанів!

2. За Вашим бажанням, Ви будете отримувати найактуальніші та цікаві пропозиції ресторанів!

3. У Вас не буде необхідності заповнювати деталі доставки кожен раз при оформленні замовлення!
Як оформити замовлення?
1. На Головній сторінці сайту виберіть Ваш район і перейдіть до списку ресторанів.

2. Далі, виберіть ресторан і перейдіть до меню. Ви можете вибрати ресторан за пошуком Вашої улюбленої страви, Вашої улюбленої кухні або за іншим критерієм, наприклад: акції, час доставки, вартість доставки і тп.

3. Після цього оформіть замовлення, додаючи страви, які хочете замовити в кошик і заповнивши деталі доставки.

Далі, ми направляємо замовлення в ресторан, і ресторан його виконує. Вам залишається лише сісти зручніше біля телевізора і розслабитися, в очікуванні замовлення.
Чи можу я оформити замовлення не онлайн, а по телефону?
Насправді, оформити замовлення онлайн швидше і легше, ніж по телефону, адже перед Вами вся інформація про ресторани і акціях, Ви можете порівняти меню, ціни, умови доставки і вибрати самий відповідний для Вас варіант.

Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться оператор і підтвердить замовлення, і Ви також отримаєте копію замовлення на вказану e-mail адресу.

Якщо Ви відчуваєте труднощі з оформленням замовлення, наші оператори служби підтримки з радістю проконсультують Вас з будь-яких питань! Досить зателефонувати 094 711 11 37 або зв'язатися з операторами через чат.
Чи можу я оформити попереднє замовлення?
Ви можете оформити попереднє замовлення, вказавши бажані дату і час доставки при заповненні деталей доставки.
Чи можу я об'єднати замовлення з різних ресторанів?
На жаль, ні.
Об'єднати замовлення з двох або більше ресторанів неможливо.

Якщо Ви хочете оформити замовлення з декількох ресторанів одночасно, Вам необхідно оформити та оплатити замовлення окремо.
Як знайти на UFood номер телефону ресторану для оформлення замовлення?
Єдиний номер телефону, який представлений на UFood - це номер телефону нашої служби підтримки 094 711 11 37.
Як знайти кращий ресторан?
Після того як на Головній сторінці сайту Ви виберете район і перейдете до списку ресторанів, Ви можете сортувати ресторани за рейтингом, який формується на підставі оцінок та відгуків всіх користувачів UFood. Відгуки допоможуть Вам визначитися, який саме ресторан краще вибрати.
Скільки коштує доставка?
Вартість доставки формується на підставі умов кожного ресторану і залежить від району доставки. Тому для оформлення замовлення так важливий вибір району.

На Головній сторінці сайту виберіть район і перейдіть до списку ресторанів, де представлена вся інформація про ресторани і умовах доставки: вартість доставки, мінімальне замовлення, час доставки і тп.
Чи можу я оформити замовлення і забрати його з ресторану?
Так, це можливо. При заповненні деталей доставки виберіть варіант «Самовивіз» і заповніть необхідні дані.

Деякі ресторани надають знижку або подарунки при самовивозі. Інформація про подібні акції доступна в меню ресторану.

Зверніть увагу: не всі ресторани надають можливість забрати замовлення самостійно, і навпаки, деякі ресторани не здійснюють доставку. Інформація про всі умови доставки доступна в списку ресторанів після вибору району на головній сторінці.
Чи можу я оформити замовлення вночі?
Так, звичайно. Ми працюємо для Вас цілодобово, однак залежимо від часу роботи ресторанів. На даний момент не в усіх містах є ресторани, що працюють цілодобово.

На головній сторінці сайту виберіть район і перейдіть до списку ресторанів, де представлена вся інформація про графік та умови роботи ресторанів.
Я зробив помилку в замовленні, як це виправити?
Зв'яжіться із нами за номером 094 711 11 37 або через чат і повідомте про помилку. Ми оперативно передамо оновлені дані в ресторан!
Я незадоволений замовленням! Хто може мені допомогти?
Повідомте нам про це за номером 094 711 11 37 або через чат. Також, Ви можете залишити відгук про замовлення, докладно виклавши деталі проблеми.

Ми донесемо інформацію керівництву ресторану і зобов'яжемо ресторан надати Вам компенсацію.
Чи можу я скасувати замовлення?
Зв'яжіться з нами чим скоріше тим краще за номером 094 711 11 37 або через чат. Ресторан оформлює замовлення і приймається за його приготування в лічені хвилини.

Якщо Вам, наприклад, потрібно терміново покинути адресу, вказану Вами в замовленні, Ви можете зв'язатися з нами і змінити адресу доставки, таким чином, Ви зможете насолодитися замовленими стравами в будь-якому разі!
Як я можу оплатити замовлення?
Можливі кілька способів оплати: готівкою або банківською картою допомогою мобільного терміналу при доставці Вашого замовлення.

Зверніть увагу: на даний момент не всі ресторани надають можливість оплати банківською картою допомогою мобільного терміналу.

Інформація про можливості оплати доступна серед інформації про ресторани в списку ресторанів, після вибору району на головній сторінці.
Чи можу я оплатити замовлення на сайті?
На даний момент ні. Ми повідомимо Вам, як тільки ця можливість стане доступна.
Я бачу позначення знижок на логотипах ресторанів, що це?
Розмір знижки як позначення на логотипі ресторанів відображає актуальні ексклюзивні знижки на меню ресторанів. Дані знижки доступні для всіх користувачів UFood, також при оформленні замовлення без реєстрації.
Що таке знижка клієнта і як це працює?
Знижка клієнта надає можливість оформляти замовлення з додатковою знижкою на меню ресторанів і доступна тільки для зареєстрованих користувачів.

Пройшовши просту реєстрацію, Ви зможете оформляти замовлення не тільки з поточною знижкою на меню ресторанів, а й з додатковою! Інформація про розмір знижки клієнта доступна серед інформації про ресторани в списку ресторанів, після вибору району на головній сторінці.
Які акції є на UFood?
Їх безліч! Знижки на меню ресторанів; знижки клієнта; різні акції, спеціальні пропозиції та подарунки від ресторанів!

Крім того, ми постійно розігруємо призи серед користувачів сайту і наших друзів у соціальних мережах. Приєднуйтесь, економте з вигідними пропозиціями та вигравайте призи!